Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа спринт 1.7 16в боксьор- 1983г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа спринт 1.7 16в боксьор- 1983г.

    Първо да отбележа, че много се радвам че си купих това което търсех, минаха около 6 месеца в търсене на Алфа Спринт... То бяха всякакви гнилочи на всякакви безбожни цени но не и нещо което е на парите си който струва реално или поне по-близко до реалността.

    Ама те тея работи не стават бързо и в крайна сметка аз съм доволен от избора си, видях доста коли и по това съдя че този е най-читавия и реален спрямо парите си, вярно има работа по нея, но това беше и целта, да имам и занимавка по колата, да я направя по мои вкус.

    Стига толкова бля-бля
    Ето малко снимки на колата и нещата който мисля да променя и оправя, ще ги опиша по-надолу в хронологичен ред (така както мисля да действам).

    Сложих и едни обърнати джанти, щото със старите железарки, имаше доста място м/у ръба на калника и гумата и може да се каже, че се задоволих от резултата с обърнатите и разширени джанти.

    http://media.snimka.bg/8617/023490316.jpg?r=0
    http://media.snimka.bg/8617/023490318.jpg?r=0

    http://media.snimka.bg/8617/023490321.jpg?r=0
    http://media.snimka.bg/8617/023490323.jpg?r=0
    http://media.snimka.bg/8617/023490326.jpg?r=0

    Засега просто е един "чиреп" с леко спортен дух, който се загатва отдалече благодарение на Boxer-овия мотор от алфа 33 1.7 16 клапана и новата генерация със крайно гърне NessSport (скоро ще махна и средното гърне да озвучава още повече).

  • #2
    Всичко много хубаво, ма защо имаш втора тема за едно и също нещо?
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      По колата доста работи не работеха, даже за по-лесно е да се каже, че от електрическата уредба на автомобила функционираха правилно електрическите прозорци и обортомера..... Оправих таблото да свети и наредих 6 сини диода, който светят за момента задоволително но при първа възможност ще добавя поне още 2 до 4 за да се получи това което искам.
      Пусках и тема за фланец за спортен волан, но уви никой не помогна и не подсказа от кой модел да взаисмтвам и се принудих да унищожа един фланец който ми е подарък (принципно за Ауди 80 б4), но с малко рязане го напаснах да легне на особеното захващане на спринта.

      Ето нагледно със снимки това за което писах по-горе:

      волана- http://media.snimka.bg/8618/023491512.jpg?r=0
      възкресяването на светлините- http://media.snimka.bg/8618/023491513.jpg?r=0
      И още няколко подобни

      http://media.snimka.bg/8618/023491515.jpg?r=0
      http://media.snimka.bg/8618/023491516.jpg?r=0

      ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

      Това е темата за колата в която ще се пише какво се извършва по нея

      ---------- Post added at 19:54 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

      Ами колега това е темата на колата която ще се обновява и ще се описва какво се върши и се смята да се върши по нея.

      ---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 19:54 ----------

      1.
      Мотора има проблем с инжекциона- по-точно със смесите, скоро ще го закарам при колегата BOBO да я оправи.

      2. Окачването отпред ми е доста меко искам да го сменя с нещо по-твърдо, не ми се занимава пак с преправяници и рязаници, затова ще се радвам, ако по-скоро установя какво окачване да търся .. Ако не в крайна- ще има рязане и пригодяване от друг модел. Тампоните на носачите и всички тампони по окачването, ще бъдат сменени, както кормилни накрайници, биалетки и тнт....И тук ако няма решение, мисля да я направя на унибали (както са истинските бегачки) .
      Окачването отзад доста тропа, твърдичко е, но на височина не ми харесва (ще я смъкна малко отзад)

      3. Пребоядисване и малка промяна на дизайна отпред (броня, преден капак)

      Comment


      • #4
        Поздрави за ентусиазма,определено има не малко работа по-нея,ама после ще е по сладко
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • #5
          Честито, колега!
          За хубавото не казвам нищо, за това направо със забележките!
          Имай впредвид, че Спринта е лек и не можеш до безкрай да втвърдиш окачването.
          Бях с Монрое Рефлекс и знам какво говоря. Те са доста твърди амортисьори и предницата ми трополеше по пътя като голфче с блокирали такива.
          Освен това, окачването на Спринта е малко по-подсиленопо принцип от 33-ката и няма какво толкова повече да го подсилваш.
          Обърни по-голямо внимание на инсталацията. Тя има доста кусури, но е поправима.
          За сега успех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Освен това, окачването на Спринта е малко по-подсиленопо принцип от 33-ката и няма какво толкова повече да го подсилваш.
            Няма такова нещо. Спринта е Сюд на 100% и всичко му е взаимнозаменяемо с 33.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              [QUOTE=Bobi_33;888155]Няма такова нещо. Спринта е Сюд на 100% и всичко му е взаимнозаменяемо с 33.
              Говорех за стабилизиращата щанга!
              Иначе, като си ги знаеме на колко години са и как са им омекнали ламарините, само едно по-твърдо окачвана им липсва, за да се разпаднат съвсем
              Моите знаеш колко са меки, но нямам никакви оплаквания!
              Даже са супер на , както се изразява адаша, дъртите ми бъбреци!
              Без майтап, много по-добре държат, отколкото бившите ми каменотрошачи
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Колеги, проблема с омекването на окачването идва и от джантите, който са доста по-широки. В момента колата отпред е с 10,16 см по-широка- отзад е 12 см по-широка или - 6 см от всяка страна (отзад) и пет (отпред)
                От там рамото се увеличава и силата... дрън дрън (сами се сещате)
                Наистина ми трябва по-твърдо окачване и доколкото разбрах, да търся спортни амортисьори от Алфа 33 ?
                Доста комфортно си вози, ако ми е за возене, ама не ми трябва чак толкова пенсионерско окачване...
                П.С Разпънката на коша е задължителна .... Няма да оставя така колата
                Last edited by Niki2105; d.m.y г., 22:24.

                Comment


                • #9
                  Браво,много добре ще се получи ,ще имам ли шанса да видя нещата наживо ,все пак си на 100 метра от мене , са отивам до ресторанта,да хапна.
                  Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                  Звукът може да бъде
                  описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                  Comment


                  • #10
                    Да, разбирасе никакъв проблем не представлява за мен. Остави си само телефона ако искаш на лично (по-дискретно е ) Че аз само събота и неделя ходя там... ))) Приятно хапване

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Niki2105 Покажи съобщение
                      Колеги, проблема с омекването на окачването идва и от джантите, който са доста по-широки. В момента колата отпред е с 10,16 см по-широка- отзад е 12 см по-широка или - 6 см от всяка страна (отзад) и пет (отпред)
                      От там рамото се увеличава и силата... дрън дрън (сами се сещате)
                      Наистина ми трябва по-твърдо окачване и доколкото разбрах, да търся спортни амортисьори от Алфа 33 ?
                      Доста комфортно си вози, ако ми е за возене, ама не ми трябва чак толкова пенсионерско окачване...
                      П.С Разпънката на коша е задължителна .... Няма да оставя така колата
                      Нещо чувам за пенсионерско окачване!
                      Внимавай, щото Срайгер ми е приятел и лесно ще те открия! Освен на бой, държа и на пиенье и ще стане страшно!!!
                      Сега сериозно!
                      Сега съм с амортисьори Боге, които са доста меки, но държат учудващо добре.
                      Мисълта ми е, че на нашите не е задължително да е твърдо окачването, за да държат.
                      Бил съм свидетел ,как алфа 33 от първата серия се държи съвсем задоволително , с напълно разнебитени амортисьори.
                      Не е необходимо да мислиш , като голфар!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Нещо чувам за пенсионерско окачване!
                        Внимавай, щото Срайгер ми е приятел и лесно ще те открия! Освен на бой, държа и на пиенье и ще стане страшно!!!
                        Сега сериозно!
                        Сега съм с амортисьори Боге, които са доста меки, но държат учудващо добре.
                        Мисълта ми е, че на нашите не е задължително да е твърдо окачването, за да държат.
                        Бил съм свидетел ,как алфа 33 от първата серия се държи съвсем задоволително , с напълно разнебитени амортисьори.
                        Не е необходимо да мислиш , като голфар!
                        Ми те хората са си го казали бре за различни терени различно окачване Както и за различни собственници различен стил на каране. Ако карате на макадам ви трябва меко окачване на писта твърдо - на улицата ви трябва само акъл
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Ми те хората са си го казали бре за различни терени различно окачване Както и за различни собственници различен стил на каране. Ако карате на макадам ви трябва меко окачване на писта твърдо - на улицата ви трябва само акъл
                          Те това не очквах от тебе, да говориш за акъл!
                          Явно точилката на жена ти си казва думата!
                          Оправяш се!
                          Сериозно, мислиш ли, че му трябва твърдо окачване, че да му се разбие колицата, като и с меко окачване, пак ще е по-добър от много със спортно такова!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Те това не очквах от тебе, да говориш за акъл!
                            Явно точилката на жена ти си казва думата!
                            Оправяш се!
                            Сериозно, мислиш ли, че му трябва твърдо окачване, че да му се разбие колицата, като и с меко окачване, пак ще е по-добър от много със спортно такова!
                            Ако тая кола са и зле роговете както преди едва ли спортното окачване ще е +
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              За първи път от две години ме подкрепяш и това ми подсказва, че има проблем!
                              Или точилката на жена ти е по яка от тая на жена ми и се си осъзнал преди мене или истината не е подвластна на точилките.
                              ЗСериозно,брат, аз си мисля, че мекото, но пъргаво окачване пасва много по-добре на нашите от грубото и разбиващо окачване, каето се полага на Гуф-2 1.8.
                              Славна машина, между другото
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X